سامسونگ نوت ۸
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

باتری سامسونگ Note 8 با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت را می توانید با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از فونی شاپ تهیه نمایید.

باتری تقویت شده نکسل سامسونگ گلکسی نوت 8 کیفیت تقریباً نزدیکی به باتری سامسونگ نوت ۸  دارد. ظرفیت این باتری تقویت شده همانند باتری اصلی، 3300 میلی آمپر ساعت بوده و حتی در بعضی موارد عملکرد بهتری نیز داشته است. در ساخت باتری اصلی سامسونگ گلکسی Note 8 از فناوری لیتیومی استفاده شده و با وجود کیفیت بالا، پس از 2 تا 3 سال استفاده دچار خرابی می شود. از دیگر ویژگی های این باتری نیز می توان به جدانشدنی بودن آن اشاره کرد. درصورت تمایل، می توانید تعویض باتری را به متخصصان مربوطه بسپارید.

میزان دوام باتری سامسونگ گلکسی Note 8 در شرایط مختلف

 باتری این گوشی در تست ویژه مکالمه 3G توانست 22 ساعت و 16 دقیقه شارژ نگه دارد که عملکرد بسیار مناسبی محسوب می شود. میزان دوام این باتری هنگام وبگردی نیز 10 ساعت و 29 دقیقه محاسبه شد که در مقایسه با سایر رقبای این باطری، رقم مناسبی است. در ادامه تست های صورت گرفته، باتری گوشی سامسونگ نوت ۸هنگام مشاهده فیلم و ویدیو نیز توانست 14 ساعت و 34 دقیقه شارژ نگه دارد.

براساس این سه تست، میزان استقامت کلی باتری سامسوتگ گلکسی Note 8 بطور کلی 89 ساعت ارزیابی شد. اگر روزانه یک ساعت مکالمه و وبگردی کرده و یک ساعت نیز فیلم تماشا کنید، باطری این گوشی تا 89 ساعت شارژ نگه خواهد داشت. بطور کلی در صورت استفاده از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 به میزان معقول، باطری آن به راحتی بیش از یک روز دوام خواهد آورد. همچنین شارژر اصلی سامسونگ note 8 و قاب و شاسی سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه فونی شاپ موجود می باشد.

بررسی قابلیت فست شارژ Note 8

همانند اکثر گوشی های امروزی، برای این گوشی سامسونگ نیز قابلیت فست شارژ در نظر گرفته شده است. شارژر ویژه ارائه شده برای این گوشی توان 15 واتی داشته و در طراحی آن از قابلیت Quick Charge 2.0 بهره گرفته شده است. امکان شارژ بصورت وایرلس نیز برای کاربران این گوشی فراهم شده است. حتی شارژ وایرلس آن نیز قابلیت فست شارژ دارد. از این رو از لحاظ شارژ باتری سامسونگ Note 8، شرایط برای شما بسیار راحت تر شده است. افزایش سرعت شارژ ممکن است باعث نگرانی هایی بین کاربران شود. اما به دلیل استفاده از فناوری های جدید و تطابق گوشی با این شرایط، مشکلی بابت استفاده دائم از قابلیت فست شارژ نخواهید داشت. البته ممکن است گاهی اوقات میزان گرمای تولیدشده از سوی باتری در حال شارژ بیش تر از حد معمول باشد. در این وضعیت می توانید حالت شارژ سریع را غیرفعال کنید.

علائم خرابی باتری سامسونگ نوت ۸

خرابی باتری امری حتمی بوده و نمی توان بصورت کامل از وقوع آن جلوگیری کرد. البته می توان با رعایت برخی نکات، این فرآیند را به تأخیر انداخت. از جمله آن ها می توان به شارژ باتری به شیوه صحیح اشاره کرد. شارژ کردن بیش از حد باتری یا عدم شارژ به موقع آن جزو مواردی هستند که آسیب زیادی به این قطعه مهم گوشی وارد می کنند. بهتر است از کاهش شارژ به کمتر از 20 درصد و همچنین از شارژ باتری سامسونگ نوت 8 حتی پس از 100 درصد شدن جلوگیری کنید. همچنین استفاده از شارژر استاندارد ارائه شده برای گوشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است قبل از استفاده از شارژر، از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. با این وجود در صورت رعایت تمامی این نکات، باز هم باتری به مرور زمان دچار مشکل خواهد شد. باتری به مرور در طی فرآیند تخریب، علائمی از خود بروز می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: